Я до речі мав багато розмов з жінками моїх водіїв - всі вони практично одне і теж говорять. В мене ситуація така - водій їде в рейс завжди має гроші на відрядження плюс в нього завжди залишається практично 50-70 % з/п відразу на руках.
У вас все добре, водій має гроші, в дорозі не пропаде, а у нас дещо інша ситуація, якщо ви читали всі мої пости, то зрозумієте, що моєму чоловіку, були випадки, коли взагалі грошей не давали ні до, ні після відрядження. І не треба рівняти всіх жінок на одну - ми різні. Я ніколи не придираюсь без причини, я знаю, як заробляються гроші, і ніколи не вимагаю більше, лише те, що зароблено.
Якби все було добре, то я б не писав тут нічого. Я постійно аналізую свою діяльність і повірте мені знаю де діваються мої гроші. Водія в принципі цікавить тільки одне - заробити побільше грошей. Інше його не цікавить. Я інженер-механік по експлуатаціїї автомобільного транспорту, все життя на транспорті, я рахую,що трохи та чогось знаю в цьому житті. Але коли водій привозить шайби, в яких постійно 85-88 км (це на пустій машині ! )за год по дорогах, на яких я говорю їхати йому максимум 70 км/год і як логічний наслідок приїздить з рейсу з перебитою передньою ресорою , на яку я звертаю йому увагу, бо він навіть не бачить і не чує, що вона побита(один корінний лист, пардон). По факту виходить,що я йому винен за останній рейс тільки 400 грн., які я добросовістно йому не плачу, бо боргів за попередні рейси немає. Результат - передня ресора вартує 3600 грн. (Б/К).водій звільнений, а його дружина дзвонить мені і репетує на якій я підставі недоплатив йому 400 грн. Другий водій не попадає в створ ваги, прорізає колесо, яке має пробіг всього 3400 км, я його з горем пополам латаю, гарантій, що воно буде їздити немає ніяких, а жінка дзвонить мені і знов репетує, а на якій підставі Ви з мого чоловіка зняли 280 грн. ?Це модна продовжувати до бескінечності, бо дуже багато водіїв непрофесіоналів кинулися в свій час в цей "прибутковий" бізнес, не маючи ніяких на те основ.